hemhemma

sitter hemhemma denna lördagmorgon. äter digestivekex med ost och dricker chai-te medan snön faller utanför, är faktiskt lite vitt på marken nu. Mysigt!
Fått schema för november nu, åker till Phuket och Bangkok mellan den 9.e-13.e sedan hemma 3dagar o sedan iväg till Phuket igen mellan den 17.e-22.a. Spännande! Har också en oidentifierad short-haul flygning och några stand-by.
Är lite cirkus här nu då en bekant till familjen som varit här o jagat ligger på sjukhus för intensivvård.
Red lilla Gosa igår (lite löjligt namn, jag vet. Jag skulle vilja kalla henne Hrafnhildur eller ngt dyl) Hon är iaf himla trevlig, passar mig väldigt bra ridmässigt. Inte i någon superform dock och kommer inte bli heller då hon är dräktig. Himla trevlig att jobba med, ganska mycket temprament och försökte slänga mig i backen några gånger men sen lugnade hon sig och var väldigt trevlig, mjuk och formbar med god självbärighet.
Idag skall jag ge mig ut på en långpromenad, simma med mamma o sandra och fortsätta jobba med hästarna här.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj.. Vad du har späckat schema.. Men men.. Det är ju likt dig Madde=)

2007-10-20 @ 13:23:36
URL: http://johanntjorven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0