helgen

helgen har varit trevlig med en och annan strapats...har dock en envis förkylning som dämpar energin en aning...flyger imorgon och har idag kurerat mig med div. medikament och ätit för en armada så hoppas på att det ska jaga iväg de ondsinta bacillerna.
Blir en flight till Larnaca imorgon, vart annars? :) hahaha. Blir säkert jättetrevligt, ser framemot att vara i luften igen.
Tack Helena för rolig fest, och tack Marita för att du inte kommer lägga upp en massa fula bilder på face-book ;)
På tisdag skall jag vara hundvakt också, ska ut med en liten tollare i Nacka. Blir lite mysigt, en vovve skulle man ha haft men det funkar nog inte så bra just nu.
Ska snart bege mig mot bädden här. Måste dock kolla upp lite tyger på nätet, tydligen har mammas fd. arbetskompis Maja kommit på att hon ska klä om våra Carl Malmstens soffor till mig. Vilket jag bockar och bugar för, riktigt charmiga soffor det så det blir säkert jättesnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0