back in town

ja då är jag tillbaka i storstan igen då. Crew-office ringde precis också och meddelande att det blir inget göteborg för mig utan jag ska flyga från Arlanda på måndag istället, vet ej var men ngt säger mig att jag ska till Larnaca, detta eviga Larnaca! Nåja, jag tackar och tar emot, med helenas fest på lör känns det himla skönt att slippa flyga på sön i ärlighetens namn. Ska snart iväg till Gamla Stan och träffa Mie sen ska jag gå på några lägenhetsvisningar är tanken. Börja jobba på att hitta något eget.

image230
hösten äro vacker.

Varit ute på en promenad en sväng också, gått min lilla runda runt Ulriksdal, eller lilla och lilla, den tar ju iaf 2 timmar att traska runt.
Nej dags att fixa fram ngn sorts city-look här, nu har man varit kusinen från landet en vecka, shape up!
Ellenor, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Jag saknar dig också. Det är inte samma sak att kolla på TV utan ljud och skratta sig halvt fördärvad åt män med traktorer när inte du är med.

2007-10-04 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0