back in STHLM

jaha ja...kikar på nyhetsmorgon och börjar fundera på morgondagen. Skall flyga Las Palmas, turnaround. Litet maraton med andra ord. Ska blir superkul tycker jag! Känns som ett tag sedan man var ute och flög nu.
Helgen hemma var trevlig, underbart att se dig Ellenor fast du föredrar att laga kycklinggryta framför att hänga med mig ;) Annars är det mesta som vanligt där hemma, hästarna börjar få päls och löven har trillat av träden.
Försökte plugga lite flygplan på tåget igår, satt dock i familjevagnen vilket borde vara synonymt med en gigantisk varningsskylt. Var några ungar om levde rövare som bara den, sprang och skuttade och till sist fastnade en av dem i en dörr mellan vagnarna. Då blev det tyst.
Tack Linus för skjutsen!
Nu skall jag försöka hitta några sorts kläder för dagen, s:et på mitt tangentbord beter sig högst tvivelaktigt. Halvfastnat. Dagens I-lands problem.

10.17. slaktade precis min vä. lilltå mot min crew-bag. blodet droppar, blodet droppar.

Kommentarer
Postat av: Kompis

Kycklinggrytan blev god!

2007-10-23 @ 17:35:38
Postat av: Bästis

Mystiskt att vi alltid ska göra likadana saker. Slaktade min vä. stortå mot älgjaktsryggsäck med otäck stålgrej i söndags. Blodet droppade... inte, men det kunde ha gjort det!! (Det var inte långt i från. Inte alls, faktiskt.)

2007-10-23 @ 18:58:19
Postat av: Jag igen

Jo förresten, det var underbart att se dig med!

2007-10-23 @ 18:59:17
Postat av: Och igen

Det måste du väl märkt på hyllningen jag sände dig på väg hem från jobbet i dag!! (Det kan du ju få blogga om i fall du vill, för då kände jag mig cool. Lägg även gärna in den där fräna bilden då jag har solglasögon.)

2007-10-23 @ 19:00:31
Postat av: Annso

Du ska inte till stugun nästa helg? Tänkte ta mig hem då...vore kul att ses men du var ju nyss hemma förstås..hoppas allt är bra! Kram

2007-10-24 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0