standby

klev up 03.45 imorse, har suttit standby här och gör det fortfarande..äter cantuccini och dricker té..det man kan roa sig med och kolla nyhetsmorgon. Förra veckan var lång och helgen var galet efterlängtad när den äntligen kom, trevligt att umgås lite och vara lite social, FAKTISKT (!) hahaha.
Umgåtts med Linus och varit på Ikea och handlat en del med Mie som är min nya kombo och partner in crime, flyger ju hon med så nu ser vi ut som två smurfar när vi trippar hemifrån med våra käcka hattar på huvudet. Uniform är ett intressant fenomen, tydligen ser man ut som en vandrande informationsdisk vilket är lite missvisande just när det gäller fröken Gardmo. Jag kan ju inte säga att jag har stenkoll på att ge direktiv vad gäller hur man lättast tar sig till vissa platser.
Var på Boeing 747 igår alltså jumbon och hade hands on, det är en stor kärra. Fick dock lite panik i vår crew rest där det är meningen att man ska ligga fastspänd i en säng och sova, jag är nog lite klaustrofobisk.
Superkul att träffa gamla kurskompisar!
Jag o Maria tog oss en afterwork på Grodan också, dricka vin en måndag är bra grejer, blev så pass inspirerad att jag gjorde fisksoppa, greksallad och ciabatta när jag kom hem.
I helgen ligger jag utslagen på stranden! Underbart med sol, just nu känns det som en hägring men snart är man där. Ska ta en shoppingrunda i Bangkok också innan vi drar hem igen...Laddad till tusen!
Idag öser regnet ned, hur tråkigt somhelst men ska ta ut lille Zam, vovven jag promenerar med ibland för att få lite luft och litet djur att pyssla med.

image247

Kommentarer
Postat av: Anti kladdkaka

Så du var FAKTISKT social? Hahaha

2007-11-06 @ 13:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0