packa kappsäcken igen

imorgon åker jag iväg igen, så nu är resväskan framme igen och jag har börjat sondera bland grejerna. Blir en extra dag i solen nu och har ställt in mig på att ta en shoppingrunda i phuket också så blir nog en incheckad väska den här gången. har varit sjukt trött dagarna jag varit hemma men idag börjar jag känna mig som människa. Var och tränade igår, en befrielse för kropp o själ. Saknar verkligen att träna duktigt varje dag, måste skärpa mig så det blir lite mer av den varan!
Ska se om jag hinner med ett danspass idag, nu ska jag ge mig ut på en prommis runt Vinterviken. Få lite luft och sen får jag se om jag hinner med stan. Måste köpa svarta stövlar, dock inte hittat några jag riktgt gillar än, men en dag inom en inte alltför avlägsen framtid så hoppas jag att de står där. Stövlarna som är to die for!
Tack anders för klippet av mitt hår, you are a star! Blev jättefint!
Jag o Mie tog en långprommis igår, gick till Mariatorget och köpte muffins, + - 0 tänket har vi anammat!
Saknar hästarna och snön nu! Kommer nog hemhem nästa vecka en vända och andas lite Jämtland.

Jamtland Jamtland jamt o ständut!

image258
snart kommer jag mina småtussar! snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0