back in winterland

fast var är min snö? Jag vill ha snö, stora dalande snöflingor som fastnar på mössan och som gör vantarna vita.
Stockholm är idag grönt faktiskt, plusgrader och grönt. Vad är det? We don't do grönt i November.
Thailand var väldigt trevligt, känns som ett andra hem lite nu. Roade mig med shopping, trevligt sällskap, snorkling med massa fina fiskar, faktikst några nemo-fiskar :) Åkte long-boat ut till Freedom Beach. Jättemysigt!
Drack för många pina colada och jag, sara o emelie roade oss med att beställa room service efter vår utgång. Hängde på ett Aussie-hak, trevligt och lite mindre she-males om man säger så. Annars är ju Patong lite utav en marknad kan man ju säga.
Ljuvligt väder och tog även en behövlig Thai-massage innan flyget hem igår,
Fick ju även se Helsingfors denna runda, så lite sightseeing blev det där sen en jobbig tur med många sjukdomsfall men annars trivs jag jättebra och det är Superkul! :)
Riktigt glidarliv det här.
image259

image260

image261

image262
image263
flygvärdinne-dieten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0