ARN-HKT-BKK-ARN

så var man hemma från första slingan. varit superkul! Phuket bjöd dock på lite regn till en början men fick ändå sola de dagar vi var där. I Phuket har vi bott på Novotel vid Patong Beach och det är väl där man kommer husera stora delar av vinter. Inte mig emot :) Det enda jag ogillar är alla trappor och backar upp till de övre delarna av hotellet, å andra sidan är det tsunami-säkert att bo där uppe.
Jumbon är en big mama att flyga! går som tåget.
ätit massa god thai-mat, badat lite och som sagt legat i sanden. Spanade in delar av Linus match också på ngt svenskt hak. Nästa gång jag åker till Phuket närmare bestämt på söndag så ska jag inleda en shoppingoffensiv!
Till Bangkok åkte vi med Thai, och fick åka Premium och det var UNDERBART! Vilken kärra och vilken kabinpersonal, var som att gotta ner sig i en hästens där, man fick sträcka sig ordentligt för att nå stolen framför. fick god mat och sitta i Thai-loungen innan med massa gotta, snittar o annat att stoppa i sig innan.
I Bangkok var det smällhett så vi gled mest omkring, fick spana in flygfolkets hemliga väskshop, hittade dock ingen väska jag ville ha blivit svårflörtad. Finns dock allt möjligt där allt från Prada till Miu-Miu...
Bodde fint på Holiday in och spenderade kvällen på Tower ngt. supercool bar o restaurang med utsikt över hela Bangkok! Riktigt riktigt mäktigt.
Flygturen hem till Sthlm gick fint, 100 passagerare mindre så servicen flöt på fint.
Nu ska man se hur man pallar tidsomställningen här. Åker till Helsingfors på lör morgon o sen vidare till Phuket på söndag. kul!

image250

image251
image252
image253
image254
image255
image256
image257

Ett gäng bilder från helgen, blev inte så mycket fotat. skärper mig till nästa helg :) Vår snygga Hello Kitty- crew buss är värd att notera!

Kommentarer
Postat av: Annso

Låter ju underbart! Undrade när du skulle komma hem igen...jag vill också resa!haha

2007-11-14 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0