åh....

...grannen har tjuvstartat med en adventsstjärna. Nu måste jag också köpa en, imorgon ska jag köpa lite julpynt. Ett änglaspel ska jag bestämt ha också, även om det nu är ngt som mest 50+ köper så ska jag ha ett baske mig. Precis tränat, var på friskis o svettis i Hornstull och hade en supercharmig supergay gympaledare, jag blev så glad av honom så jag fnittrade genom hela passet och sken som en sol. Jag är lite sån när jag tränar själv, får glädjerus och skrattattacker. Nu log vi ikapp han o jag, när det kom till en lite africa-inspirerad låt och jag drog på några rumpskakningar sken han upp och sen var vi bundisar. Det här passet ska jag gå på fler gånger om jag lyckas vara hemma en lördag.
Ikväll ska jag o Nina ut, det ryktas om ett nytt ställe som är öppet till 5, låter lovande. shake that ass with me. I övrigt har jag nu köpt stövlarna som jag tidigare inte hittat, jättefina. Hittade dem i det nyöppnad galleria i Skärholmen, var väl sådär peppad när Mie tvingade dit mig men sedan handlade jag snabbt för en fin summa stolares. Men dessa stövlar är verkligen fina, är jättenöjde. Kanske lite dyra, men jag gillar dem skarpt så då får man ju slå till även om det svider.
Igår blev det glögg o lussebulle också, gott! Får man vara hemma i helgen utan att bli utkallad på stand-by så ska jag gå på Globen Horse Show med mamma o Sandra, så hoppas inte att jag måste åka någonstans före fredag. Har hästabstinens, vill verkligen ha en pålle att kamma lite på.
Imorgon ser vi framemot att få en lite längre dag med Linus, då jäklar ska vi spana in julpynt! :)


image264
titta så fint jag ställt upp detta, helnöjd med pjucken som sagt :)

image265
Yo bro! vilken glidare man är..hahahahaha ;)
image266
min senaste blom-kreation

image267
mer jul, ge mig mer jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0