vardagens överraskningar

Ica i Stugun har byggt om. Ja, ni läste rätt! Ica i Stugun har faktiskt utökat sin butik! kl. 09.46 klev jag över tröskeln och det riktigt snurrade runt i huvudet av att något som alltid, ja faktiskt så länge jag kan minnas sett likadant ut helt plötsligt antagit en helt annan skepnad. Det var som en ny dimension som öppnade sig där framför mina guldiga nike-skor, om man ska uttrycka sig storslaget. För ett ögonblick tappar jag hela konceptet med mitt ärende, så pass att jag frånvarande ställer mig i dörren och säger "åh herre gud" rakt ut, stannar så abrupt att en senig gubbe bakom mig i orange helly hansen och jordiga tretorn kör rakt på mig med sin kundvagn. Men jag märker det knappt...
Ica i Stugun har byggt om! byggt ut! Expanderat!


Förresten, tänkte klistra in en bild på en kundvagn här för att relatera till texten men hittade ingen som tilltalade mina sinnen. Hittade istället familjebilden nedan vilket gav uppehov till vissa spekulationer....




image104
är barbapappa ett djur?


Kommentarer
Postat av: Ellenor

Nä han är inget djur! Men jag tror att han stavar med ett p och är fransman. Nä, dags för lite gospel.

2007-05-31 @ 17:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0