undrens tid

Hurra! Waffers chokladkex är nästan inte onyttiga :) Tack Gud för det, det finns hopp i världen.
Igår var jag rolig tycker jag:
Fick ett mess: "Jag vill ha det söta", svarade: "Det var exakt det som blev Adam och Evas fall"....är man inte svår så säg...Nåja..Händer i övrigt, har varit hos tandläkaren och det var över på 20min men kostade en halv förmögenhet och inte vet jag om det blev ngn skillnad heller förutom ett gigantiskt hål i budgeten. Imorgon funderas det på Umeå men det är ju den här partyturné-grejen också..Hur göra, var är det roligast att berusa sig månntro?
Hämtade Edda uppe hos hästarna på Skogslund, den lilla damen gör sina egna utflykter och det tycker ju matte är sådär kul, dessutom kom en störtskur när vi spatserade där också..Vad funderar jag annars på, ja inte mycket egentligen.
Har ett problem som låter otroligt löjligt och fånigt men det är så fort jag ska äta mat med familjen börjar jag asgarva, jag vet inte varför. Undra om det är någon form av ångest eller så är jag bara ovanligt glad av någon anledning. Eftersom jag inte har mycket vettigt att göra så har jag surfat runt på bloggar och insett att mer än hälften tjatar om kläder och frisyrer. Kan säga att jag sitter här med yesterdays fashion; juicy couture-brallor som är uppvikta för att jag skall kunna lapa lite sol mellan störtskurarna. I övrigt är jag naken...Om man bortser från den randiga t-shirten då. De flesta av dessa bloggar har dock noll känsla för vad som är snyggt tycker iof sig jag, aldrig i mitt liv att jag skulle anamma vissa av tipsen...kanske om jag ville se ut som en vandrande halva rea priset-klädstång från HM men annars, No thanks.
Lyssnar på radio och nu kom en till sån där låt som de har på core-pass på Iksu...man är fasen miljö-skadad men jag kan inte ens höra vissa låtar längre utan att magmusklerna börjar dra ihop sig, trots att jag inte varit på Iksu sedan Dec.... Iof sig vore det mycket tacksamt då man gärna får en vältränad mage igen.
Kollade på kort igår med lillasyster och herre jesus en sommar hade jag en grymt tränad mage, frågan är var den kom ifrån. Jag måste försöka komma ihåg knepet.
Kanske såldes det inga waffers chokladkex den sommaren?


171131-87
pelare i Vatikanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0