the art of living....

image81
Wanna make me happy? Köp den här hästen, göm den i mitt stall så blir jag garanterat glatt överraskad!
eller för all del, bjud hem Slowmotion Phax så blir jag nog ganska överraskad också.

Idag ska jag baka bullar. Inget beach-07 här inte när regnet smattrar mot fönsterblecket. Sedan ska jag rida 4 hästar, är inne i hästerisvängen igen nu och det är så himla kul :)
Hästar är ju trots allt den största passionen i mitt liv. Just därför vill jag ha herren här ovanför så kan jag flina lyckligt när jag går till stallet. Nu vet jag att ni som inte är intresserade av hästar tycker att det här är lika spännande som jag tycker det är att läsa om kaninhoppnning. Men grejen är ju den att hästarna de ger mig ett lyckorus och det må låta klyschigt men för de få sekunderna när det verkligen råder total kommunikation mellan häst och ryttare, det mina vänner det äro magiskt!
Det är väl dessa stunder man väntar på, stunderna när man är i total samklang med sin omgivning. Rätt person på rätt plats vid rätt tidpunkt.
Harmoni, the art of living.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0