terapi.

Jag ska köpa en 50-tals soffa. Sen ska jag klä om den i ett Marimekko-tyg. Jag ser redan för min inre syn att det kommer bli grymt snyggt! Sen ska jag gå på auktion och köpa en kristallkrona, modern o fadern har precis köpt en Flos som jag är mycket impad av, dock ej kristall men en trevlig lampkrona. Broderns idé om att dra till Köpenhamn och köpa in lite konst var inte heller tokig. Jo, spenderbyxorna har åkt på. Jag tror jag kommer bli rik snart, därför tillåter jag den här typen av frosseri i materialistiska tankar. Apropå danskar och konst så tycker jag att de verkar ha en mycket mera avslappnad attityd till måleri. Liksom dra några streck från hjärtat, det gillar jag.
Eller så får jag och min bästis måla själva en afton? Berusa oss och måla från hjärtat. Kunde bli intressant. Mycket intressant.
check this out:
http://www.4her.nu/?cat_id=26&sct_id=0&subcategory2=0&gclid=CP2L-dyr7YsCFRRpXgod90-jRg
Gud vad bra det här kommer bli.
Tack för igår Marita, blev sjukt mätt och hes. Men trevligt var det! :) Grazie!


image67
vem vill inte kolla på tv med en panda?


 


Kommentarer
Postat av: Marita

Tack själv. Det var mycket trevligt! Själv blev man lite full... Puss

2007-05-02 @ 09:28:19
Postat av: Ellenor

Berusa oss och måla från hjärtat kan vi ju göra på båten, då får vi garanterat nya kompisar som tycker att vi är störtsköna.

2007-05-02 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0