skräll

Tro det eller ej men blev erbjuden bägge flygvärdinnejobben! Trodde inte jag var så eftertraktad i branschen men tydligen. Tackade ja till TUI så nu får jag glassa runt i kläderna jag provade för några veckor sedan, god I'll be gorgeous. Så nu blir det till att flyga runt till värmen i vinter, trevligt! Skolan får således vänta lite men det är kanske ingen större förlust, är alltid fint med fler meriter i sitt CV.
Var ju i Sthlm i helgen och shoppade och kollade in Beyoncé som kanske var det snyggaste man kan se i kvinnoväg och jisses när hon sjöng. Fy tusan för sånna där människor som lyckas bli överbegåvade supertalanger!
Det är du och jag Beyoncé ;) hahaha. Nåja, humor har jag iaf!
All cred till en sådan multitalang som gör något hon brinner för. Det borde fler göra. Imorgon drar jag på kryssning, har inte lyckats packa en pinal men ska kolla på det nu här framåt kvällningen, köpte igår en klänning som jag är rent ut sagt kär i! Så himla söt är den att jag känner för att ha på mig dem jämt.

http://www.tui-group.com/en/
min kommande boss.

Hade ett trevligt besök på Naturhistoriska också, jag gillar museum och utställningar. Det är fascinerande och trevligt att få se människor som lägger ner sådan tid på forskning och sedan presenterar det så en vanlig dödlig ska få lite vett om livet. Återigen människor med passion! Det är vackert!
Blev dessutom så glad av damen som säljer choklad i Hötorgshallen, hon tittade på mig och sa "Är det du som skrattar så mycket? Du är SÅ glad!" Det var väl vackert? och kan man annat än vara glad när man har rader av choklad framför sig? Eufori!
Tack Nina och lillasyster för trevliga dagar!
image68
bring it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0