mina ponnisar

ätit 3 bananer så snart kan man med heder kalla sig apans släkting. Är sjukt trött också, tränar hästar för fulla spjut och igår hade jag en dust med Ljúfa som är rel. ny i familjen. Hon tror nämligen att hon skall bestämma mer än vad jag tror. Jag blir dock riktigt upprörd över henns tilltag och körde 30min uppfostran där vi grundligt gick igenom att jag är bossen på bästa hästiska. Återstår att se om hon kommer ihåg det idag.
Iggis min fine Iggis har en helbror som fått superbedömning för gångarter så nu kan jag skryta ännu mera om denne fine herre som gnäggar så sött åt matte när hon kommer för att klappa lite på lilla rosa mulen. Överväger att ta med mig honom när jag flyttar till Sthlm nu sen...
Jag behöver ha ett djur, han är ju så söt och han D A N S A R, ska ta mig en joggingrunda med honom sen och njuta av hans fina personlighet.
I övrigt bör jag verkligen packa upp min väska och det skall jag göra här i afton.
Måste boka en tid hos flygläkaren på Arlanda också så man blir godkänd för flygandet, planering planering planering,
Kollade på film där Rupert Everett var med igår, oh han är för himla stilig tycker jag. Kanliseringen stämmer läskigt bra nu faktiskt...
Annars har jag samlat alla mina arbetsbetyg och dyl i en fin mapp, god I'm professional.



Ellenor ; Zara mår förträffligt, hon har fått flytta in i matrummet och står i allskönsprakt under kristallkronan :)
nej dags för lite gospel.

image80
looking gorgeous in curtains.

Kommentarer
Postat av: Ellenor

My love, gospel är melodin! Saker ska ut och inte in. Och när de väl ska ut är gospeln bra att ha till hands. Tur att du och jag fattat vad det handlar om. Två uråldriga själar. Puss.

2007-05-18 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0