lägga rabarber

Nu har jag ätit upp det sista av pajen från gårdagen. Mums! Rabarber är inte så tokigt det. Har också pratat med en Mattias på VHS, han hade inte mycket vettigt att säga.
Varit och blivit friserad och känner nu att sommaren kan komma med detta sommarsköna hårsvall. Förresten anders, är det så att frisörer bara låtsas vara intresserade av att prata med en när man sitter där, eller tycker ni att saker är så himla spännande som ni ser ut att tycka?
Slapp dessutom betala parkering för precis när jag skulle betala kom trafikservice (eller vad det nu hette) insladdandes på parkering och sa att automaten var trasig så stå gratis vettja! Det gjorde jag också, och känner fortfarande en viss tillfredställelse att jag sparade 15spänn. Hallelulja.
nu är det rask marsch ut i solen som gäller, that's what life is about, getting a tan, staying in shape, looking like a goddess and feeling pleased....jag gör inget av det, men som sagt rabarber livar upp!
image84
rheum rabarberum

Förresten, kom på en grej jag tyckte var kul. Jag och min moder gick för att hämta några hästar som vi placerat i en hage längs vår spikraka infartsväg (ja, jag tycker också vi borde ordna en stilsam allé) nåja, iaf kommer en påse flygandes från någonstans (blåste ganska dukigt, eller snarare stormade) och denna påse flyger rakt på en highland cattle och då säger jag "titta han fick en påse, på se´!" hahahahaha.

Kommentarer
Postat av: Marita

haha Madde! Du är ju rolig du... !! Nu fick jag mig ett skratt på arbetet, inte helt fel...
Påse... Puss

2007-05-21 @ 14:32:14
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: anders

haha.. jag skulle vilja se highland cattlern med en påse på se..tuggandes på ett stycke hö. :)

2007-05-21 @ 21:01:09
URL: http://ontop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0