ibland önskar jag...

..att jag vore sån som ringer in på tävlingar i radio, som anmäler mig till konstiga tävlingar i TV. En sån som njuter av springa en hinderbana i skogen på tid. Men det är ganska skönt att vara det outtalade geniet som sitter hemma på alla svar när det är frågesport i radio och det är ganska skönt att veta exakt hur man skulle dra hem storkovan i tv och det är ganska skönt att veta att ingen blir lycklig i längden av att vara snabb på hinderbana, det betalar sig helt enkelt inte..
Nu tänkte jag ge mig på en powerwalk, och då ska jag traska i raskt tempo och drömma mig bort för det är exakt vad jag gör. Jag hittar på olika scenarior där saker som aldrig i världen skulle inträffa i verkligheten händer, hur ofta överträffar realiteten drömmen egentligen?

image85
grattis killar, vinna är kul!

Varför har man med sig en videokamera på krogen? och varför filmar man privata tillställningar och sedan tar med sig bandet?
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1075375,00.html
då är man nog inte bara lite smådum, utan för korkad för att det ens ska kunna klassas som charmigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0