hunger

just nu är jag så hungrig så hade jag behövt hade jag jagat en gnu, klubbat ner den, flått den och grillat den över öppen eld. Tur man har kylskåp, och familjens kylskåp dessbättre. Mitt kylskåp i Umeå botade ingen svält, det födde dock viss ångest och gav upphov till hägringar.

Nu ska jag berätta hur man lurar sig själv att man är onyttig, fast man egentligen inte är det.
steg 1:
Köp en vaniljyoghurt
steg 2: riv i lite 75% choklad (observera lite, typ en rad)
steg 3: Stoppa härligheten i frysen.
steg 4: vänta 15 min, ta ut den och skiva i en banan.
steg 5: färdig att avnjutas!

Voila! Hur gott somhelst och man tror nästan man ätit efterrätt men det kan ju inte räknas som mer än hyfsat nyttigt mellanmål. För en sann slasktratt som jag är det här ett superbra sätt att lura mig själv att jag fått det jag behöver av dagens goda.
image108
går än så länge säker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0