partners in crime.

Nej, den är inte död och begraven. I så fall är den nu uppstånden ifrån det döda, vilken då undrar nu ni som precis hittat hit! Min blogg såklart!
Jag erkänner, jag har varit lat, eller snarare upptagen, det hela är endast en fråga om defintion.
Vad har jag då gjort senaste tiden, för exakt 1minut sedan satt jag och dregglade över ett par Birckenstock designade av Heidi Klum, den donnan har känsla för komfort och detalj. Jag kände hur ha-begäret växte sig övermäktigt tills jag helt sonika sa åt mig själv att skärpa mig. Jag har ju precis köpt 3par skor som jag inte alls har någon användning för egentligen men som jag sa till Ellenor när jag köpte dem, "det står mitt namn på dem, de vill till mig.." och nu bor de i min garderob och alla levde lyckliga och hittils glada i sina dagar.
Annars när jag inte köper skor har jag monterat, gångjärn, min faders ögon lyste av stolthet när jag berättade hur jag med van hand och gedigen kunskap skruvade ihop min nya byrå...ja okej då, det var IKEA och beskrivningen var i stil med lek och lär...men i alla fall.
I övrigt är livet i lilla Stugun sig likt, förutom att köket i familjehemmet är ombyggt och alla saker omflyttade så man irrar runt innan man hittar något. Det är en ganska lustig känsla i ett hem man haft i 17år.
171131-18
katten håkans barnbarn

Slisk och slask. Slisk för att jag på något sätt blev makabert medveten om att jag fyller 23 i sommar, ve och fasa, jag som säger till alla att jag är 21. Det hela blev dock påtagligt då vi gästade broderns bands spelning (www.feejk.se) och insåg att man inte längre är någon rookie direkt på dansgolvet.

Slask. Snön tinar så det står härliga till, sluta! säger jag. Jag hade ju tänkt tillbringa påsken i Åre så det här gillar jag inte riktigt.

I övrigt, det bästa av allt faktiskt så åker jag snart på semester med mamma o lillasyster, vi ska till sultanatet Oman som är ett av länderna i förenade Arabemiraten och där skall vi gotta oss i lyx och överdåd och förhoppningsvis blir oförskämt bruna.
171131-17
No hiding in the shades...garanterat sand mellan tårna.

Sedan ska jag och min eminenta bästis bege oss utanför landsgränsen men det blir en senare historia!
Nu ska jag ta och kolla igenom mina ansökningar, är ju bara någon dag kvar nu tills man kan börja söka! Underbart säger jag för jag vill börja plugga. Blir psykologprogrammet i alla fulla fall, förhoppningsvis Karolinska men kommer nog även söka Stockholms Universitet  då organisationspsykologi lockar....vem vet vad framtiden har i sitt sköte?

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Hej. Din eminenta bästis här. Ni är så fina på bilden, har exakt samma min...

2007-03-14 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0