mums mums

grovt underskattat, ljuvligt gott. Idag har jag på fm, besökt staden och faktiskt inhandlat en over-sized strandklänning. En söt vit o grön retromönstrad bomullsklänning som är av den där typen man bara trär över huvudet sen hänger den nonchalant över ena axeln och man kan sedan kan trippa iväg chic som aldrig förr. Jag är väldigt nöjd och tror att jag from morgondagen kommer knata runt i den några dagar framöver.
Åh vad jag gillar människorna som jag tentar mina sista gymnasieurser för, de är mänskliga! och det är sällsynt i vår hårda byråkratiska värld. Så snart, efter lite pappersexercise så kommer jag ha mina 20.0 på papper. Tacktack.
Min väska väntar på att bli packad. Ovant att ta den lilla blå rullväskan istället för det gigantiska röda som brukar vara min resekamrat. Jag måste köpa en ny resväska, jag vill ha en cool mönstrad som alla blir avundsjuka på när den kommer åkandes på rullbandet så jag kan klämma mig fram mellan vassa armbågar och hojta "Ursäkta, den där ursnygga väskan är min!" Ytligt? Ja så in i bängen. Men ibland så är jag löjligt ytlig fast jag försöker bättra mig och då är det ju bra att man kan få utlopp av lite av denna ytlighet på en resväska.
Vädret är fantastiskt och jag har lovat att rida in en häst, och snabbt kommer det gå, menar ägaren på iaf. Vi får väl se säger jag. Avböjde dock att studsa upp på den innan semestern, man vill ju inte ligga helt ledbruten på solsängen även om jag har för avsikt att inta totalt horisontalläge och på sin höjd vinka med ett litet finger när jag önskar något. Bäst att njuta, en snåljåp som jag kostar ju inte på mig några fancy hotell när jag är ute på vift på egen hand, nu är det ju lyxhotell mitt på playan. Lovely!
Okej, nu har jag fått utlopp för dagens ytlighet, nu skall vi prisa andligheten! Har varit och lämnat in mina kanaliseringsfrågor så nu jäklar kommer jag få livskartan i min hand och vem vet kanske är det några av er där ute som inte går säkra!

image24
googlar man på mums mums dyker den här bilden upp...kanske har de fått i sig för många mums mums?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0