way too sassy

jagar hästar här på förmiddagen. Har en hästdam vid namn Stjarna som hela tiden skall flirta in sig hos en hästherre vid namn Iringur. Det betyder att jag får laga staket, jaga hästar och svära över att hon inte lägger ner det hela. Han är ju trots allt en valack!!
Under gårdagen var jag i Sundsvall handlade lite smått och gott, nya roliga kläder, besökte Ikea för en liten sondering. Åh vad jag gillar Ikea, det är så himla kul att gå omkring där, vända och vrida på saker...All denna kreativitet! Lovely. Jag o Ellenor gick en långpromenad i den fina soliga kvällen och önskade att vi vore författare, sedan gick vi hem och bläddrade i våra gamla "Fanta, Markus", vi ritade och skrev ju böcker när vi var 9-11 :) och det, det är nog bland de bästa minnena jag har. Vi satt där i våra skolbänkar med böckerna i skarven mellan,  ritade och skrev på varsin sida. Allt möjligt handlade det om, men någotsånär självbiografisk då vi var huvudpersonerna och människorna omkring fick gästspela i våra påhitt vare sig de ville eller inte, sedan läste vi ståendes på stolar upp böckerna för klassen och skrattade så vi höll på att kissa på oss.
Vi levde i vår egen värld där i mellanstadiet. En underbar värld.

Men du Ellenor, jag förlåter dig för den där Barbie-frågan! Jag lovar att sluta vara bitter för att du inte ville fortsätta leka med Barbie så jag var tvungen att tjuv-leka när ingen såg! ;)

image129


Kommentarer
Postat av: Ellenor

Madde Ella Fanta Markus med flera hör också till mina bästa minnen. "Jag Cillas klädar..." hihi

2007-06-20 @ 18:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0