telefonist

ja. en sån skulle jag ha anställt. Har satt in en annons på lite hästar och jisses vilket upplopp det varit. Dock blir jag ibland förvånad över folk som ringer som inte har en aning om vad det letar efter eller tror att alla hästar är gratis. I övrigt har det mesta av värmen försvunnit. Jag har bestämt mig för att någon gång i mitt liv springa tjejmilen. Har dock en liten jobbig hake med min träning och det är så fort jag möter någon ute så måste jag springa jättesnabbt och igår när jag var ute mötte jag massa människor vilket innebar 6km i fullt spjut. Riktigt bara snurrade i huvudet när jag stannade och jag trodde jag skulle spy. Usch, varför är man en sån tävlingsfåne?
image136
fina Svala blir dock aldrig tillsalu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0