städa garderob

skulle vilja ha en walk in-closet...istället känner jag mig just nu som en walking closet, sommarstädar garderoben och känns som att jag i brist på plats i garderoben hänger på mig det mesta jag hittar och hoppas på att det kanske kanske ska finnas mera space inom loppet av några minuter. Det gör det inte. Egentligen borde jag hämta ner en stor låda från vinden och skriva AFRIKA rakt över den, stoppa ner 2/3 av grejerna och dumpa den på posten, eller kassaservice som det heter numera här på landet.
Jag skulle nog lätt kunna klä ett mindre afrikanskt land. Frågan är hur sugen de är på mina gamla paltor. Hittade dock min älsklingsjeans, mina D&G som man blir supersnygg i men som efter för mycket cyklande (för mycket studentliv) blivit alldeles skrynkliga där tyget är rätt tunt...kanske dags att börja lappa lite eller skicka till Afrika och bifoga en lapp, do not use when sitting on a bike.
Förresten, det här med strumpor, varför har man aldrig aldrig ALDRIG två stycken som är likadana...Var försvinner dem!!??? Varför kan ingen ta tag i den frågan??!! Det som vi egentligen alltid undrat, Vem är strumptjyven?!

image127
Yo grabbar, lust att dra en repa förbi Afrika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0