sol, sol, sol

och jag har blodtrycksfall så det heter duga, visslar i öronen och omgivningen snurrar bildligt talat....I'm spinning around. Men har nu hällt i mig lite kaffe här och ska preppa med mera dryck så kommer jag snart vara i stridsbar form igen. Lille Fölis är fortfarande klen, troligen fått något virus så vi har pumpat i honom dropp, det är sådär lätt med en liten odresserad häst men till sist så slappande han av helt och hängde, ja hängde i mina armar. Det är sådär lätt att hålla upp en häst, även om de är små så blir det mjölksyra i mängder i mina muskler.
Har promenerat med Linn också och tränat Stjarna, Stjarna sköter sig väldigt bra nu. Duktiga lilla dam.
Nu ska jag fixa lite kolsyrat vatten spetsat med lite äppelkoncentrat, sen ska jag lägga mig på altanen i min baden-baden i min fina glimmrande bikini och bli ljuvligt brun. Frågan är om båten blir sjösatt idag så skulle man kunna ta sig en båttur, känna vinden i håret och njuta av sommarens grepp det fagra jämtländska landskapet. Eller så får man ut och smyga med kanoten, ja det vore faktiskt ännu roligare och vältränad blir man. Det förslaget skall jag presentera för Linn.
image112
en solig favorit. pina colada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0