nationaldagen

sällan har väl en röd dag mitt i veckan glatt så många och sällan har man väl kännt sådan glädje att man bor i ett närmast tropiskt land! Tack Sverige! varde fosterlandet tack moder Svea. Go Go Sweden!
Vi har firat päronens bröllopsdag denna dag vilket inneburit att vi i solgasset druckit champagne, ätit jordgubbar och massa annan gotta. I övrigt har denna dag mest spenderats ute i trädgården, solar så mycket gör jag dock inte iaf inte så att jag pressar som en galning. Man vill ju inte vara ett vandrande russin om några år, även om det är trevligt att ha lite bränna! Igår var jag och Linn ute på en björnsafari, vi såg dock ingen björn men vi såg en uggla, en stor uggla som vi sedemera skulle försöka locka till oss med lockrop á la Slaguggla. Jag har nog inte så mycket ugglegener i min kropp för mitt lockrop lät inte alls så som det var tänkt.
Har precis tagit en kvällspromenad med Ellenor och avhandlat livets vitaliteter. Plockade en bucket kattfot också och förundrades över att det kl. 21.22 är 25grader varmt och en ljuvlig kvällssol.
image113
Edda Plätt
image114
Aiepa njuter av solen
image115
Lilo likaså
image116
båten står ännu stadigt på land men snart så åker den i plurret
image117
Pluttis i trädgården
image118
grässmak
image119
Bro fotar också.
image120
dörr (har ju en liten fetisch för att fota dörrar)

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Vilka fina bilder :)

2007-06-13 @ 13:53:05
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0