juni i Norrland

jaha... Det var för bra för att vara sant....snöat i Härjedalen tom...kylan är tillbaka, tropikerna borta, bikinin nedpackad, musklerna ömma och ansiktet väderbitet.
Hej mitt pannband, Nu är jag här......(melodi; Hej mitt vinterland)
På lördag ska jag nog åla på ikea..nej inte åla utan åka, fast åla kanske också är kul att göra där. Speciellt i de där lektunnlarna på barnavdelningen.
Ellenor, gillar din idé, vi drar till Tallin på plastik-weekend och kommer tillbaka som helt nya människor (bildligt talat...)
image128
jag är inte sådär nöjd som jag ser ut. jag är brutalt missnöjd med vädret. Ikväll ska jag se på tv och ignorera vädret totalt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0