hur gick det till?

midsommar -07 imorgon. Hur låter det egentligen? Denna eviga åldersnoja! Får panik av den. Suttit och läst Alex Schulmans blogg och I don't get it, faktiskt. Jag förstår inte varför han är så poppis. Är det för att han upprör alla och beter sig som en barnrumpa som alla läser....Alla fall därför jag läser och tänker att han måste ju verkligen ha ålderskomplex, vara i de 30 och bete sig som 14 eller bete sig, uttrycka sig som 14!
Men egentligen kanske man bara är avundsjuk att man inte har lika många läsare :) hahahaha.
Nu ska jag tydligen städa husets gästrum inför midsommar här. Stort hus är trevligt, stort hus är dock inte trevligt vid städning. Skall man ha stort hus så skall man ha någon redig person som hjälper en med städningen. Som när jag var i Aix-en-provence. Där fanns det städerska, hushållerska och trädgårdsmästare inneboendes i chateaut. Fast det roligaste där var att de hade sånna där stora grindar som man kunde styra med fjärrkontroll från bilen, det var ju lite glam över det.
Måste även göra klart tipsrundan som jag så stort utlovat inför midsommar, den kommer blir hård, men rättvis!
image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0