dagens frågeställning

Var ligger detta Crew Base på Arlanda? Har min läkarundersökning på onsdag och har börjat fundera över var jag egentligen ska. Var är detta näste för flygvärdinnor och piloter?
Igår kollade jag på "The Holiday", där undersköne Jude Law är med. Han är ju rent sjukt snygg, yummie!!! 
Ganska bra film, dumma med filmer är dock att man får massa dumma infall, som tur var så tyglade jag de värsta.
Kanske bör man nu kamma sitt hår en aning, sitter här i mina röda hush puppies och kikar slött ut på de råkalla vädret..
Ikväll skall jag kolla på film med Linn, blir trevligt det. Vad jag skall fylla dagen med framtills dess det återstår att se. Kanske leta ännu mera saker att sprätta mina pengar på. Men jag ska vara lite stram och strikt med belöningsystemet ett tag, har en liten Maddi i mitt huvudet som vrålar "give me give me give me!!!!" så fort något storstilat dyker upp framför näthinnan så jag har det jag jobbar med. För damn, hon är envis. I viss fall kan jag dock hålla med henne om att vissa nya attribut behövs.
Ett par flashiga solglasögon måste jag köpa, det kan ju snart ses som arbetsklädsel!
Förresten, här kan man göra en del fynd: www.lyxoutlet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0