wei internet är tillbaka!

Efter en vecka utan internet på grund av vår herres vädersvrede känner man sig nu priviligerad att man faktiskt kan nå ut i världen igen. Inte för att jag egentligen lidit av att vara utan cyberrymden utan mera att man känner sig lite mera up to date när man faktiskt kan slösurfa lite. Så vad har jag för mig. Flyttat delar av mitt bohag till stora staden och snart är det kursstart och jobbdags! Men innan är det ju dags för det traditionella firandet av Storsjöyran och stråk.
Undertecknad har bunkrat med vin och baccardi och ser nu framemot att i goda vänners lag inmundiga det nämnda. Jag kommer bli full och fin.
Nu skall jag spänsta i den kylslagna julivinden så att jag kan leva upp till det sistnämda adjektivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0