tipsrundornas okrönta drottning

då jag utlovat en tipsrunda eller snarare propagerat för en tipsrunda inför lördagens sammankomst så tänkte jag ta mig i kragen och ordna en sådan idag.

Bitande kallt men uppehåll.
Vad har jag annars för mig då förutom denna bittra klagan på vädret, i förrgår blev det promenad med bror och sedan en snabbis på Kompa för lite spel. Gick dock skit rent ut sagt för mig och bro som skulle kompanjera i samma lag. Han sa att han gick in för att tänka som mig men med all önskvärd tydlighet så gick inte det speciellt bra. Nåja, kul var det och något förvirrande med kategorin "Bond-visor" alltså Bond som i James Bond....visade sig sedemera vara barnvisor men det är en annan historia. Igår kväll tog jag och annso en promenad och sedan kom ellenor och fick lite mat. Sedan spanande vi film tills vi låg som överkokta spaghettis i soffan, trött och slö som attan. Dock lyckades jag och Sandra kolla igenom "De Bannlysta" skrattandes så vi kiknade...det är den typen av humor som familjen Gardmo besitter..Vårt andra stora nöje i livet är nyhetsprogrammet "Klartext" då blir vi fullkomligen omöjliga och ligger dubbelvikta över köksbordet.
Baltasar växer så det knakar och har fått jättelång man, för sin ålder alltså. Blir en riktig liten kalashäst det där :)
image147
kostymbyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0