stråk igår

Igår var det så äntligen stråkdags, östersund visade sig från sin bästa sida. Solen sken och trots mina enligt en del lite väl korta shorts så frös jag inte ett smack. Jag tycker om korta shorts, that's hot! :)
Blev en trevlig middag hos Sara, tacos o finfin efterrätt. Tävlade lite i någon musiktävling och jag skäms nästan när den enda artist jag liksom helt spontant utan att få hjärnsläpp var dr Alban...och självklart var det "Hello Africa" jag brände av...Måste börja plugga MTV...
I övrigt spanande vi in brodern o co. Var lite dåligt med folk i början men fylldes på allteftersom de spelade och var riktigt bra i slutet. O'learys är ju som vanligt hemvändarens Mecka, men alla börjar bli så unga..eller vi så gamla? Jag vet inte jag, men himla kul att dansa! Innan hemgång träffade jag Björn och lovade ju så stort att jag, Ellenor och Linn ska komma dit imorgon på något party. Var det var fattade jag dock inte riktigt men det löser sig väl.
Som vanligt vaknade jag före åtta imorse, pigg som en lärka så jag tog mig en morgonpromenad...Jag måste ha något allvarligt fel, sover så otroligt lite men blir inte trött.. Nu ska jag lägga mig i min baden-baden igen...
Ciao Ciao!
image148
mitt försök att få lite Holly-svall....nåja, ingen 10p men iaf inte ap-platt!

Hoppas du mår bättre idag Marita!!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja nu mår jag prima... haha ... Puss

2007-07-23 @ 10:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0