slår ett slag för nykterheten!

Igår blev det en nykter utgång för mig och annso. Drog in till staden så vi ganska lagom hann med att glida in på Marmelandorkestern. För ovanlighetens skull höll vi alltså en nykter framtoning vilket inte är helt likt denna duo men det var hur kul somhelst ändå. Det mest chockerande med att vara nykter är att man inser vilken hemsk miljö det egentligen är, musik som dånar, varmt som en bastu, ingen luft och klissigt golv. I övrigt var det dock bara grymt kul att kolla på alla som idag ligger med huvudvärk när jag själv skall ut och spänsta!
Vädret är underbart idag så jag funderar på att övertala någon att bli min kanot-kompanjon. Jag och modern skall dock åka in till staden och uträtt några ärenden också samt dra en favorit i repris från fjolåret, Självplock på jordgubbar på Rödön! Mums!
Måste köpa skor också som jag kan börja gå in för flygandet så man inte står där med helt nya skor och får genomlida jordens kval här framöver.
Nu skall jag fortsätta dricka min Brämhults och njuta av att jag ser ut som fräscheten själv! :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Ja, det var en riktigt bra kväll!!

2007-07-26 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0