packad och klar

hoppas jag på att bli senare under dagen. Sitter precis med min färdiggjorda tipsrunda och känner viss tillfredställelse att jag faktiskt slutfört 10fina frågor.
Igår var Anders här och vi tog en liten skogstur med Napoleon och Stjarna, gick kanonfint det. Bra jobbat Anders! Blev både tölt, galopp, trav och en gnutta pass. Såg 4 rådjur också, en rådjursmamma och 3 små finingar som spanande på oss i björkriset. Sedan fick jag håret fixat så nu är jag aningens somrigare på huvudet.
Lyssnar precis på melodikrysset...sånt är ju lite kul egentligen. När jag börjar flyga nu så ska jag börja lösa korsord, på ett seriöst sätt. shoot så allmänbildad jag ska bli.
Varför är det så kallt, kom fram solen!
Ring mig ellenor, på stubinen! :)
See you tonight fellows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0