kanske har de en & annan flitig nisse

för nu har det äntligen hänt något. Rasslade till och vips jag är visst antagen på KTH, men det ska jag ju inte ägna mig åt i höst. Ska se om man på något inställsamt vis kan få behålla sin plats till nästkommande höst eller om det bara är att hoppas på att man har samma flyt nästkommande gång...Nu ska jag ta en promenad i drippandet och droppandet med min kära granne Linn. Tröttheten börjar ge med sig, kanske är man snart frisk som ett fån igen så man kan börja njuta av att plåga sig själv lite med några springturer.
Såg förresten att rutiga shorts är modernt så det förslår, jag är nog ganska inuitiv  ändå.
Talade med TUI idag och oh en sån härlig man jag pratade med, vilken telefonröst. Smälte som en mjukglass där ett tag...Nej som sagt, dags att dra på sig sina tretorn.

Kommentarer
Postat av: Marita

Oh det var inte dåligt! Kth!
Puss

2007-07-14 @ 16:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0