inte äta för mycket godis

varför ska det vara så jobbigt att skapa sig en god karaktär?
Lyssnar på presenten som min bästa vän gav mig igår. tackar dig på mina bara knän för ladies and gentlemen det är en mycket vacker och finstämd present jag fått :)
Jag ska köpa en ny säng och har nog kommit fram till att jag ska köpa en sängstomme, måste köpa kuddar som jag kan trä mina fina omanska kuddfodral på också. Oh en sån orientalisk bädd man kommer ha sedan!
Blir troligen en stockholmsfärd här i veckan sen måste jag nog tacka ja till en vinafton i Bomsund också :)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej på ré! Jag ska till Bomsund i helgen, sa du vinafton? Jag e PÅ!!! Må väl.... Kram Mickan

2007-07-10 @ 00:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0