i sjuksäng

idag har jag feber och min dator har fått ditt virus ellenor, fast jag fick det från dig annso. Kanske blev jag av med det när jag körde mitt eminenta virusprogram men jag vet inte. På min feber biter dock inget virusprogram. Febern har jag fått från pappa som tydligen ätit på någon restaurang där han påstår att han blivit smittad via maten så nu vill han ringa dit och klaga för maten var inte ens god, men jag då? jag fick ju inte ens någon mat. Jag blev bara sjuk. suck. Nåja, ligger på altanen och läser böcker, just nu läser jag en bok som heter "Den tändande gnistan" som avhandlar hur olika produkter, fenomen samt varumärken får sin genomslagskraft beroende av olika sociala företeelser och konstellationer i samhället. Har precis avhandlat kapitlet om att utbrändhet är en social epidemi som fick sen genomslagskraft först när begreppet myntades och är som mest utbrett hos människor som faktiskt inte har speciellt fulltecknad agenda. Intressant!
Inte intressant att solen strålar dock och jag ligger med bomullshuvud.

Kommentarer
Postat av: Annso

Förlåt för viruset! Men jag fick det av ellenor. jag varnade dig ju!haha

2007-07-04 @ 01:01:50
Postat av: Ellenor

Jag fick det av Mickan!

2007-07-08 @ 15:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0