hijacking

Enligt CCM skall man vi hijacking resonera med kaparna och säga att deras krav är orimliga. Det låter som en sund idé. Vidare skall man hålla dem mätta och glada.
Flight Academy är väldigt trevligt, mycket fina lokaler! Synd bara att de är en bit bort men man får ju inspiration av att ha Arlanda utanför porten.
Fått min fina väst som jag skall bära när jag spatserar på plattan. Om jag skulle ha ett ärende dit. Den är stor och gul med reflexer.
Varit hos Anna Kusin och ätit mat och druckit rosé samt blivit förevisad Kristineberg, nu är jag mätt, belåten och TRÖTT.
Godafton.

Kommentarer
Postat av: Marita

Oh det lät ju spännande!
Blev inget kakbak idag...
När kommer bilder på dig i dina nya outfits!?
Puss

2007-08-01 @ 22:16:05
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0