en riktig vän

nu skall jag hylla min vän. Ellenor, tack för den storstilade och själsrensande promenaden!
Den behövde jag efter mitt vecka från en plats jag absolut inte känner lust att besöka.
Roligast var dock när vi gick förbi 2 personer som Ellenor var tvungen att heja på, jag kollar lite slött på dem och förstår inte varför Ellenor måste vråla "Heej" när de inte svarar. Jag tycker rentav lite synd om dem och tänker precis säga till henne att det är några polacker som inte förstår språket så jag väser;
-Vad håller du på med, känner du dem eller????
-Jaaaa.....de är ju ******* och *******. (som jag  också borde känna igen då jag såg dem varje dag i 9år på grundskolan och de är verkligen inga extraknegande polacker)
Jag har nog verkligen ingen koll. Såg dessutom ut som en lodis, en jättestor Hemsedal-hoodie och min militärgröna mössa nerdragen lagom så de små diamantörhängena kunde glittra lite...var nog endast de som glittrade dock.
Nu ska jag lyssna på min fina present som ellenor gjort till mig sen ska jag sova och inleda en ny och förhoppningsvis mycket ljusare vecka! Jag är ju egentligen en glad person.

Dä ä nå hej mä nä rå.

image146
jag behöver rekreation

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Inte att förglömma, du har även haft en het affär med en av "polackerna"! Haha. Puss på dig, min vän i nöden intill döden.

2007-07-09 @ 13:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0