eländig

är jag fortfarande. febrig och snorig och öm i öronen. Det enda ljuset på den i övrigt nattsvarta himlen är det kommande kruskalaset!
Nästan så att man som sagt ska jobba upp sockerberoendet ordentligt så man riktigt kan njuta av det.
Idag skulle jag egentligen varit på museum och kikat på en utställning som en del av familjen figurerar i. Blir dock inget med det eftersom jag känner mig som ett gammalt luggslitet museé-föremål själv.
Skulle ju ha blivit Boda Borg idag men blev lite förhinder med det och jag är ju febrig så jag hade nog inte varit någon tillgång heller direkt. Får spara lite på det! Ta det som uppvärmning innan någon dag på stråket? Vad tror ni? Med lite flyt kan man kanske smila in sig hos brodern och få glida in snabbt och smidit iaf där de håller hov på stråket.
Annars, vad händer annars? I princip ingenting, dagarna går och snabbt går det. Har ju ägnat mig åt att sälja lite hästar här så i timtal har jag pratat i telefon och skrivit långa mail till hugade hästköpare.
Jag och Annso har ju gått några av våra longdistans-promenader, lustiga är att man märker inte att man går riktigt men vi pratar väl så mycket så hjärnan hinner inte fokusera på vad kroppen gör.
Jag och sis kollade på en halvrolig men konstig film igår med Adam Stiller, "Click" vet egentligen inte om den var så bra.
Nej, måste ta och hyra Nina Frisk och börja öva in rätta movsen, man skall ju trots allt plocka till sig en och annan pilot ;) För de är ju så stiliga i sina uniformer!
Man får se till att inte ha med sig matsäck när man går på restaurang.

Förresten, jag hade tänkt ha en pizza-kväll innan jag drar, troligen nästa vecka någon gång eller början på veckan efter det. Vill ni göra pizza i bryggstugan?

Nu ska jag börja gå in mina zebrarandiga skor.

image145
hej kompis.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh jag kom ihåg när vi va där och gjorde pizza en gång för några år sen.. sååå gott!!

2007-07-04 @ 11:45:45
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Marita

JAAAA Pizzakväll!! Mumma!

2007-07-04 @ 23:32:58
Postat av: Ellenor

Håller med föregående talare!

2007-07-05 @ 23:09:58
Postat av: Maria

Nu har jag sprungit klart så lite pizza i magen skulle sitta helt perfekt =)

2007-07-07 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0