den enda lerpölen i jordgubbslandet

Självklart lyckas jag med bedriften att tappa mobilen i den enda lerpölen som existerar i vårt jordgubbsland. Tack gud för att det är nymåne i afton!
Fikat med Kim och Anna på News, trevligttrevligt. Alltid kul att ses och reflektera över tiden som gått och inse att inget gör man som man tänkt men att det kanske inte gör så mycket så länge man trivs och tycker att man lär sig något...För visst är det så, livet skall vara kul!
Planerade en liten sammankomst under stråket vilket kommer bli jättekul!
Ta det lugnt med Singstar och alkoholen i afton nu tjejor!

I övrigt sprang precis en liten lurvig och kanske det mest utmärkande draget för stundom lerig pumi förbi min stol och jag inser att jag denna afton som jag spenderar i min ensamhet kommer få torka massa små spretiga tassavtryck på köksgolvet.
Kvalitetstid för sig själv eller vad kallar man det? Man råkade missa att alla andra har ett liv denna afton :)
Känner dock av sviterna av den uttjatade förkylningen och därav har jag beslutat att det blir huvudet på kudden och händerna på täcket tidigt i afton. Kanske ska lura mig igenom någon bok. Har en Håkan Nesser som väntar i bokhyllan som kanske inte vore så tokig. Eller ta itu med mina broderiambitioner som hastigt och lustigt avtog i ett av gästrummen som jag temporärt använder som min syateljé. Jag har så otroligt mycket inspiration egentligen men ingen riktigt vilja eller handlag att fullfölja dem, jag borde bli konsult. Bara komma som en idéspruta med uppslag som någon annan sedan får förverkliga och jobba med.

Oj, nu riktigt ösregnar det för första gången på hela sommaren. Vi har ju faktiskt varit förunnade att riktigt soligt och varmt så nu känns det nästa lite småmysigt med det här regnet.
Förresten var det lite roligt häromkvällen då jag och Sandra skulle se "stolthet och fördom", lyckades först missa de första 25min innan vi satt bänkade i soffan då, efter cirkus en kvart, kommer min fader in och tänder lampan vilket gör mig riktigt irriterad när vi redan blivit försinkade i vårt filmtittande så jag vänder mig om och med överdrivet grimaserade ropar jag MEEEEEEEEN, bara det att det i samma sekund kommer in två unga män från Viasat och får mitt "MEEEEEEEN"  kastat i ansiktet.
Jag är en mycket varm och välkomnande person.

I övrigt intet nytt på fronten. och jag är nog lite småsur eller okej ellenor jag är sjukt irriterad!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Men, när du skriver så där ser det ju ut som att det är mig du är sjukt irriterad på! Förresten, nymånen är nästa lördag ;)

2007-07-08 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0