bli med madrass

nu ska jag och mamma visst kolla in sängjätten för jag ska tydligen få en ny säng. Det tackar vi för. Har beställt lite mer lektyr nu, Kajsa Ingemarsson du äro min favorit just nu.
Ryktas att man ska springa i afton också...springa bort alla blåbärsmuffins som man stoppat i sig så man kan läckra sig lagom mycket när värmen kommer tillbaka.
Det känns så konstigt att jag inte har något jag BARA måste köpa för att överleva. Det känns sjukt konstigt till och med...
näpp dags att ladda mp3n. Funderar förresten på att börja läsa en svensk ordlista, tänk va kul att lära sig kanske 3 nya ord varje dag.
Jag kommer inte bara vara helt fantastiskt verbal, jag kommer vara så talför att ni kommer tappa hakan.

image143
hittade bilden i min mobil från okänt tillfälle, undra vem jag försökte snärja och om jag fick hugg? :)

Hm. nu känns det som att ni kommer tycka att jag satte in den där bilden för att jag tycker att jag är okristligt söt på den....Fast å andra sidan är ju den här sidan en evighetslång ego-tripp. Här kan jag berätta allt ur ett galet subjektivt perspektiv är inte det lite lyx?
Jo det är vardagslyx, förresten apropå lyx, köpte den nedra ELLE Lyx och blev obotligt besviken, Jag säger bara, Vad, Vad är det för lyx med 50sidor reklam? Vad är det för Lyx att läsa om något hotell på Mauritius och typ en lista med världens dyraste bil? Jag trodde det skulle vara liksom en massa härliga tips om hur man sätter guldkant på vardagen....snygga bilder och ren visuell njutning. Men vad fick man?
-Jo, en reklam med en hårig Breitling-beklädd arm. Tack. Man kunde väl åtminstone kunnat få se vem som var armens ägare....


Kommentarer
Postat av: Beundrare från Bomsund

För mig är du sötast i valiumhalsduk, min älskade räv.

2007-07-02 @ 13:33:22
Postat av: Beundrare från Bomsund igen

Förresten har jag redan gjort det där med ordlistan. Men det blev så trist och sen glömde jag alla svåra ord. Kan ju fortfarande inte ens skilja på valium och helium - men det vet jag en till som inte kan!!

2007-07-02 @ 13:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0