9 svärd

nu vet jag varför detta kort förföljer mig. Är ju exakt som det är! Fått det igen...+ en upp och nedvänd prinsessa i svärd....fast regnet är här! Hallelulja!
För er som undrar så är det tarot det här handlar om...
...kan inte sova som vanligt klockan äro 07.05 lördag morgon...Denna morgonpigghet sägs dock vara en asset i mitt kommande jobb så det är ju iaf ngt positivt..

Den här veckan har i övrigt varit en veritabel skitvecka, jag trodde den skulle utvecklas till något positivt men istället har den varit avgrundsartad, Nu tänker jag gå ut i mitt sängrufsiga hår och tjyväta jordgubbar i sommarregnet.

Förresten ha det så kul i Båstad Nina! Ta det lugnt med hanarna och flyt inte bort! (varken i regn eller annat!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0