snön yr

Nu snöar det så in i bängen här och jag försöker vara lite produktiv, funkar kanske inte så jordiskt bra som man skulle kunna önska sig. hm, jordiskt bra? kan man skriva så? intressant fråga eftersom man kan säga himla bra. Jaja, idag har jag inte tänkt ta ut skidorna överhuvudtaget, aldrig i mitt liv att jag åker ut när det är sånt här väder, så mycket skidfantast är jag inte.

I övrigt så är jag en notorisk mångsysslare, sista veckan har jag som sagt varit, skidguide, lekledare, bageriarbetare, klädförsäljare och jobbat på after-ski. denna vecka verkar dock bli lite lugnare, kanske blir en hel dag ledigt? vem vet.

Annars börjar jag längta efter sol och bregott med havssalt, när man jobbar på bageri drömmer man om sådant att smöra sina mackor med, finns dock ngt som heter Breilett, men det är ju inte alls lika gott.

171131-15
åh vad jag saknar er!!


171131-14
Apropå fikabröd, kom människan med ett flygande Tefat månne?

Undra om jag ska gå och köpa mig ett litet treat. jag förtjänar nästan det.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhhhh, semlor på ICA maxis parkering e underbart:)

2007-03-20 @ 13:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0