jodå, lite jul har jag haft

image281

image282

image283
image284
image285
image286image287
Premium på Thai Airways, så nära himlen man kan komma :) Kärlek!

Shoppat mig knäpp. Hade en superkul julafton i Bangkok med skaldsjurbuffé, champagne o goda drinkar o glatt sällskap i en supercrew! Somnade sedan i mitt rum på 16.e våningen med utsikt över hela Bangkok. Superhäftigt med alla lampor. Fick en söt julstrumpa fylld med choklad på mitt hotellrum också. Det gillar vi.
I övrigt hängde vi på MBK i Bangkok där man kan ägna sig åt shopping big time.Firat lite jul med Linus, julklappar o kikade på julkonserten från Reykjavik, tack Linus för att du är så söt med mig.
Imorgon ska jag trotsa Stockholm och ge mig ut på rea, kanske kan hitta ngt att trä på min kropp på nyår. Kunde vara trevligt. I övrigt hoppas jag på snö så man får åka lite skidor när man drar sig hemåt mot republiken.
Ska väl kanske kosta på mig ett mera informativt inlägg här vad det lider...Imorgon mot norr , sen jul med familjen och Åre i nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0