hästabstinens

fick jag igår så det räcker till och blir över....det enda som gnagde i min hjärna var lyckan att ha en lite hästmule att klappa på. Kände för att åka hem, säga upp mig och flytta till ett liv med hästar, hästar, hästar. Sådär som när jag var liten och varje vaken sekund analyserade och tänkte på dessa fyrbeningar....
Måste verkligen komma igång med ridning även här i storstan, helst skulle jag vilja tävla lite också men det rimmar inte riktigt med mitt jobb. Dressyr vill jag rida, ska dreggla över kuren imorgon.
Mamma o Sandra har varit på besök, gjort stan o ätit massa mat. otroligt för att vara jag som knappt kommer ihåg att göra käk.
I övrigt längtas det efter snö. Första advent imorgon firas med en stand-by. Fick dock en lagom tid, upp och hoppa kl. 5.30 inte så hemskt. Skulle egentligen till Las Palmas idag men kände mig helt förstörd som människa igår så sjukanmälade mig.

Lite gamla hästbilder..

image273

image274
Töltträning från marken, ger kondis....
image275

image276

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0