kill your darlings

efter tvättstugan igår så började jag komma på en massa idéer igen....Ni vet, det är här några utav er brukar sucka "Åh nej" kan inte människan ge sig...Lite som i Djungelboken ni vet när Baloo kommer indansandes..Jag är lite som Baloo faktiskt.... Gäller att nappa på alla chanser och ta för sig, ser man en fin apelsin så måste man ju se till att få sin beskärda del.
Nu kom jag på den eminenta idéen att jag ska testa nätdejting, bara för att. Jag ska utröna om det verkligen fungerar och om det bara är desperata människor som sysslar med sånt! (läs sånna som mig!) hahaha. Nejdå, desperat är jag faktiskt inte men man kan ju alltid ge det en liten chans iaf.
Har på mig mina nya flygvärdinneskor, de måste gås in för annars vet jag en som kommer sitta med några bekymmersrynkor i pannan och såriga hälar här om någon vecka.

Har hästabstinens också, jag måste ha en häst. Stackars lilla bortskämda flicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0