kill me

vill inte höra ett ord till om IATA, OPS och Tokyo-konventionen. Fick dock en ny fin väst idag som sitter som en smäck! Trevligt. Middagen har idag bestått av en Felix- tacopaj, över förväntan.
Dagen har iövrigt varit en berg- och dalbana, dock var dangerous goods som vi pratade om på Förmiddagen rätt kul Urban som föreläste var en riktig profil. Jag gillar Urban. Imorgon färd till flight academy igen och jag hoppas fortfarade på att den supersnygga kaptenen som jag inbillar mig går runt och väntar där ute skall dyka upp.
Mitt nätdejtande går jättebra, om jag visste hur man kollade mailen som ramlar in, men det vet jag inte så jag vet bara att jag är lite halvpoppis iaf.
Jag behöver en teknisk man som kan fixa min tv. Jag kan inte, eller snarare jag vill inte.

Beakta att jag numera är en sömngångare som skriver här så jag fråntar mig allt ansvar för ev. särskrivningar, stavfel eller grammatiska fadäser.

PUT on a mask, SIT down.

Kommentarer
Postat av: Annso

Är inte Tv:n fixad än!?
Du kanske hittar kaptenen bland dina mail! :)

2007-08-15 @ 23:05:36
Postat av: Marita

Spännande med nätdejting. Du måste uppdatera hur det går :)

2007-08-16 @ 08:30:02
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0