idag ska jag;

- äta en låååång frukost
- gå en låååång promenad
- svara på mina lååååånga mail
- plugga 757, youppie!
- deala på hötorget. Nu skall det bunkras med las fruitas här.

Igår började det förresten brinna i en micro ute på SFA, min reaktionsförmåga är inte riktigt på topp så sittandes kanske 20m. därifrån lyfter jag handen och pekar och säger helt utan någon somhelst stress "-Titta det brinner", vilket resulterar i att de andra långsamt vänder huvudet ditåt för eftersom jag inte lät så stressad så är ju inte de heller det. Men efter ca 4sek så fattar Christoffer att det brinner ju verkligen, lågorna i micron är ingen bra grej så han rusar dit och rycker sladden (elektrisk brand) och vi andra tittar samlat på.
Frågan är om min inställning till nödsituationer är så himla bra, liksom ett samlat konstaterande att jadu, det brinner ju därborta! Man blir nog lite förslappad av dessa hektiska dagar.

Nästa lör åker jag tåg hem med min moder, hem till de djupa skogarna och höga fjälltopparna. Hem och konsultera och organisera häst är på schemat, lapa luft och kanske åka till fjälls och vandra lite,

Hade första hjälpen igår också och lite saknar jag nog att pyssla med lite medicinskt förankrade ämnen.
Fick också lära oss att defibrillera hjärtan efter hjärt-stillestånd. Man är som sagt allt i allo uppe i luften!
På måndag når jag den aktningsvärda åldern av 23år, det kommer att bli en intressant upplevelse.

image174
jo, lite längtar vi? Icke sant?

Kommentarer
Postat av: Henrik

Längtar vansinnigt mycket!! Whistler i Januari kanske?

2007-08-23 @ 01:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0