är det bara jag..

...eller är det så att det händer massa flygrelaterat just nu. Ett sas-plan hade under veckan ett tryckfall med syrgaspådrag som följd, ett annat bolag blev beskjutna i Irak, ett plan krockade med en cateringvagn på Arlanda. och nu senast brand ombord på plan från Arlanda...är inte det onormalt mycket? Allt kretsar kring flyg nu verkar det som....
Nåja, jag har idag solat och njutit av att vara lite fri. Igår kväll var jag och Nina ute och hängde lite, drack lite vin på Birger Jarls gatan och drog oss hemåt lite efter midnatt efter att ha haft en lugn och sansad catch-up kväll. Trevligt! Idag har jag handlat mat så nu kan jag kanske laga något igen..
Såg ett jättesött brudpar nere vid Ulriksdal idag, åh jag vill också gifta mig. Finns bara en liten hake, måste skaffa en brudgum också..man vill ju gifta sig med man forfarande ser någorlunda rolig ut ju..Frågan är bara var man hittar den stackaren som ska stå ut med mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0