ännu en dag i slapphetens ljuvliga tecken...

...Har dock förärvat en förkylning här så är lite lagom slö i huvudet och nyser lite om vartannat. Men inte skall man klaga. Funderar på att ta mig en ridtur med lille Napoleon, han och jag kamperade ihop igår och han börjar bli riktigt duktig den lille mannen. Vi träffade dock på den galna älgkon som huserar i skogen någon km från gården här, hon strosade i godan ro runt med sina två små tills hon fick syn på oss och hennes blick antog en lätt rödaktig skiftning. Jag valde dock att abdikera så jag och Napoleon vände med en rivstart och liggandes över halsen tog vi oss ifrån platsen i yster galopp.
På det här viset skapar vi lite spänning i vardagen...


snart börjar dock älgjakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0